روابط عمومی به عنوان درگاه ارتباط با شهروندان پاسخگوی نیازمندی آنهاست. عموم شکایات از سازمان های خدماتی مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده است. پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مطالبات آنها از طریق ماژول مدیریت شکایات مردمی امکان پذیر است.
کاربر روابط عمومی شکایات را ثبت می کند و با تعیین ناظر مربوطه، اطلاعات شکایت به نرم افزار نظارت همراه آن ناظر ارسال می شود. ناظر پیگیری خود را انجام و نتیجه را ثبت و ارسال می کند. کاربر روابط عمومی پاسخ های دریافتی را رویت و نتیجه را به صورت پیامک به اطلاع شهروند مربوطه می رساند.
با استفاده از آمار شکایات هر منطقه می توان به کیفیت خدمات ارائه شده پی برد و اقدامات لازم برای بهبود کیفیت خدمات را در برنامه قرار داد.
در ادامه تصاویری از این اژول را مشاهده می فرمایید.