• info@hgmi.ir
  • ایده و روش سبز هرمز

شکایات مردمی

روابط عمومی به عنوان درگاه ارتباط با شهروندان پاسخگوی نیازمندی آنهاست. عموم شکایات از سازمان های خدماتی مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده است. پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مطالبات آنها از طریق ماژول مدیریت شکایات مردمی امکان پذیر است.

کاربر روابط عمومی شکایات را ثبت می کند و با تعیین ناظر مربوطه، اطلاعات شکایت به نرم افزار نظارت همراه آن ناظر ارسال می شود. ناظر پیگیری خود را انجام و نتیجه را ثبت و ارسال می کند. کاربر روابط عمومی پاسخ های دریافتی را رویت و نتیجه را به صورت پیامک به اطلاع شهروند مربوطه می رساند.

با استفاده از آمار شکایات هر منطقه می توان به کیفیت خدمات ارائه شده پی برد و اقدامات لازم برای بهبود کیفیت خدمات را در برنامه قرار داد.

در ادامه تصاویری از این اژول را مشاهده می فرمایید.

برچسب گذاری شده : /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.